Silvestrovské  odpoledne je výborným časem, kdy se ohlédnout za uplynulým rokem. Jaký byl pro Kouzlo Orientu pro mě osobně? Jednoznačně příjemný a úspěšný! Všem těm, kdo jste Kouzlu Orientu zachovali přízeň, četli, lajkovali, komentovali a sharovali, patří velký dík. Počet návštěvníku se oproti předchozímu roku zvedl o celou čtvrtinu! Ještě jednou mnohokrát děkuji! Kouzelný Orient od Maroka po Írán si to zaslouží!

A jaký byl rok 2013 z hlediska zájezdů? Zorganizovala a odjela jsem 4 zájezdy: dva poznávací zájezdy do Maroka s CK ALVAREZ, další se stejnou CK na Srí Lanku a jeden, první a pilotní poznávací zájezd Izrael/Jordánsko s CK Rady na cestu. Nelze také opomenout přípravu na tyto zájezdy. V dubnu jsem uskutečnila studijní pobyt v Maroku. Díky těmto pobytům vám můžu ve spolupráci s českými CK připravit nové programy, lepší ubytování a větší zážitky v roce 2014!

Je těžké vybrat pár nejlepších momentů, které uplynulý rok připravil, bylo jich totiž hodně. Nicméně jako první se mi vybavují zejména následující:

Zájezd Izrael/Jordánsko a naprosto fantastická skupina složená z milých a příjemných lidí, které zajímalo naprosto všechno a z každého bodu programu byli nadšení! Ne že by ostatní skupiny nebyly fajn, ale zrovna tato byla opravdu unikátní a pro mě nezapomenutelná. Věřím, že se ještě někde někdy potkáme!

IMG_6560

Příprava na marocké zájezdy se odehrála v dubnu a přibrala jsem si na ně kamarádku a sestřenici. Projeli jsme několik tisíc kilometrů, navštívili spoustu míst, ale nejkouzelnější byl Chefchaouen, malá vesnička v pohoří Ríf. Pro svou malebnost a tajemnost se dostala do nového zájezdu, který jsem připravila ve spolupráci s CK Livingstone pro rok 2014!

IMG_1143

Velkým zážitkem bylo nakupování kaftanů ve feské Kaisarii s prvním zájezdem v Maroku. Odnesli jsme si tři, a do chladného počasí se krásně hodily.

IMG_3681

V Marrákeši si jedna skupina oblíbila místní lahůdku – šneky. Tak jsem to také chtěla zkusit, ale jakmile jsem viděla oči toho zvířete, nemohla jsem. Zůstalo tudíž jen u fotky.

IMG_4098

Milovaná Petra a roztomilí oslíci, kteří jsou vždy zárukou dobré zábavy, díky své zběsilé jízdě skalním městem nebo výstupem ke Klášteru. Pár odvážlivců si to opět vyzkoušelo a jsem si jistá, že nelitovali.

IMG_6422

Ať je rok 2014 ještě lepší a úspěšnější i pro vás všechny!

